woensdag 22 februari 2012

Zombie Me: kandidaat-zombies.

Hier nog eens de 3 inzendingen.

Hoshii

 
Waarom ik de beste zombie zou zijn ?

Laat ik het zo zeggen een zombie zoals ik zal je niet meteen tegenkomen , Ik heb namelijk de eigenschap dat ik niet angstaanjagend overkom en als ik een lekkere prooi zie lopen en erachteraan ga schrikken ze niet meteen en dat maakt het me stukken gemakkelijker om hen te grazen te nemen
en te genieten van een heerlijk stel hersennen . Ik ben eerder het type zombie dat je schattig kan noemen – Babyzombie- Eentje dat je niet mag onderschatten als je mij op je pad tegenkomt! Voor je het weet lig je dood op de stoep ! Hersenloos !

Xx Hoshii







Mathias

 Jow,

Ik ben de beste zombie omdat ik altijd op zoek ben naar nieuwe zombiefilms, games en het gewoon cool is om als zombie rond te lopen en mensen de stuipen op het lijf te jagen. Ik kan mijn ogen laten wegdraaien zodat alleen het wit zichtbaar is (zie foto) :D Ik was er ook bij op de eerste zombiewalk. Dit is de tweede keer dat ik mezelf in een zombie verander. Hope you like the picture ;)














Ulrike


Ik denk dat ik geknipt ben voor de job omdat ik ervaring heb met modelleren en theater. Ik shoot graag op rare plaatsen, in vreemde houdingen, ik leef me enorm graag in in het zombie-zijn. Hoe vreemder hoe liever. Eén van mijn grootste passies is creatief bezig zijn met kostuums, schmink en zowat alles anders. Ik heb ook een opleiding als grafisch ontwerper dus dat geeft me een heel goed inzicht in de mogelijkheden van fotografie en lay-outs voor websites, posters and what not.
Also, ik ben -zoals ze dat noemen- compleet 'prettig' gestoord, commercieël aangelegd, heel sociaal en heb een wijde kennissenkring. Wie beter om als gezicht van een awesome organisatie te hebben?
Dit gezegd zijnde: 2012 is begonnen, zombie-apocalyps is coming soon now. See ya on judgement day!





Wij kunnen alvast niet kiezen tussen deze drie prachtzombies... dus laten we jullie beslissen!
Stemmen kan tot 7 maart, door op onze Facebook-pagina op 'vind ik leuk' te klikken bij je favoriete zombie.
Succes aan onze drie kandidaten!

Geen opmerkingen: